tirsdag den 29. marts 2011

Konfirmation!

Hej derude!


Idag var jeg til præst og da der ikke er så lang tid til vi skal konfirmeres (det skal vi nemlig d. 1. maj) er vi begyndt at snakke konfirmation, altså hvordan gudstjenesten skal foregå osv. Idag valgte vi noget der hedder konfirmand-ord, det er en sætning fra Biblen som præsten læser op når vi har sagt "ja" og han har velsignet os. Vi trak også lod om hvor i kirken vi skulle sidde, for vores præst synes alt det der med alfabetisk rækkefølge osv. er åndssvagt. Jeg skal sidde på anden række i højre side. Det er da helt vildt så meget jeg glæder mig! Jeg tror også at Blå-mandag bliver fantastisk (når vi altså lige bliver enige om hvad vi skal lave). Nå, men jeg lægger lige nogle billeder ind af min kjole og de sko jeg skal have på. Billedet af kjolen er ikke så godt fordi modellen står med siden til, så jeg lægger også et ind hvor man kan se det øverste af kjolen, for det er de eneste 2 billeder jeg kan finde af kjolen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS