søndag den 1. juli 2012

Det er efterhånden ved at være ret længe siden. Jeg ved ikke om nogen overhovedet gider at læse dette indlæg, men hvis der er nogen, der læser det, vi i så ikke rate det (love, like, dislike i buden af indlægget), bare så jeg kan se, at i har læst det? Jeg ved ikke om jeg skal begynde igen, det har været rart engang imellem ikke at tænke på den, men har også savnet det en smule..... Måske kommer der nogle indlæg her i ferien, who knows?
Siden sidst er jeg bl.a. begyndt til fitness, hvilket er meget hyggeligt. Sammen med 2 veninder render jeg rundt og sveder og føler mig klam og grim og falder til kampsport og får ondt i nakken til effektiv pilates (kan også informere om, at jeg HADER pilates!), men jeg er også glad bagefter, for jeg kan godt lide at træne. Jeg har været til afskedsfest fordi en fra min klasse flytter til Singapore - vi fik sushi til aftensmad og gæt hvem, der hader sushi? Mig. Jeg har også sagt på gensyn (bruger ikke farvel, kun når folk dør) til to piger fra min klasse, der tager på efterskole. 
Efter sommerferien får vi 2 nye piger i klassen - sikkert søde nok, men fuck hvor jeg ikke orker flere nye!
Jeg ønsker alle mine stalkers god sommerferie! Regner med nogle indlæg i løbet af sommeren!

1 kommentar:

  1. Hej jeg afholder en lille giveaway
    håber du har lyst til at deltag.

    - http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/07/giveaway-no-1.html

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS