torsdag den 9. juni 2011

Dæææjlig dag!

Det har været en dæææjlig (elsker at sige dææjlig) dag idag, også selvom vi fik fri 14.20. I den sidste time havde vi dansk, og som jeg har fortalt før en har vi den sejeste, sjoveste og bedste 28-årige lærervikar! Nå, men vi har et stort projekt om Terkel i knibe for tiden, og idag skulle vi høre nogle af sangene derfra og snakke om lyrikken (teksten), vi fik også nogle ark med nogle spørgsmål til 2 af sangene og teksten til dem. Egentlig var det jo slet ikke det jeg ville fortælle jer, jeg ville bare fortælle jer, at vores sidste time idag officielt i min verden er blevet udnævnt til "Grineflips-time" (som er en meget fornem pris). Jeg havde simpelthen totalt grineflip, prøvede meget at holde det tilbage det gik bedre end jeg havde forventet, men inde i mit hoved så jeg bare mig selv flække fuldstændig! Selv vores lærer begyndte at grine, men det var nu også ret komisk! Ville gerne have forklaret jer det, men for det første er det lidt indviklet, og for det andet er det ikke sikkert at i ville forstå da i ikke var der, og i ikke går i vores klasse :-)


Da jeg så kom hjem gik jeg med min mor ind i byen, jeg skulle have byttet en blazer (billeder kommer snart), overført nogle penge til mit kort så jeg kunne få bestilt mit iPhone cover, som hermed er bestilt, til min nye iPhone 4! Og så var min søde mor lige inde og få den ordnet så jeg nu kan sende sms'er, så nu virker den! Jeg lover i får nogle billeder af den, men først når mit nye cover er kommet :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS