fredag den 24. juni 2011

SOMMERFERIE

Så er der sgu fucking SOMMERFERIE!!!! Det er selvfølgelig dejligt, men idag var så sidste gang vi så vores elskede vikar, håber virkelig hun kommer og besøger os! Det var også en pige fra klassens sidste dag, hende kommer jeg virkelig også til at savne, især hendes flik-flakker og hendes altid glade jeg! Derfor føler jeg lidt, at ferien er en dårlig ting fordi, den på en måde slutter ting, jeg ikke vil have skal slutte, hvis i ligesom forstår. Nå men da vi havde fået ferie gik jeg ned i byen, der mødte vi så en masse venner, så det er med dem jeg har fejret at vi endelig har ferie, hvis i ved hvad jeg mener. 


I ferien skal jeg:


På KALIMA (sådan noget teater-halløj)
Forhåbentlig til Grøn Koncert
På ferie til Sydfyn
Til København med min mor
Bare fucking hygge med venner og veninder!
Slappe af


God ferie til jer alle! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS