torsdag den 2. juni 2011

Yesterday

Jeg fik ikke lige blogget i går, da jeg var pænt træt da jeg kom hjem fra Djurs! Nå, men kl. 8 skulle vi møde på skolen og kl. 8.30 gik vi ned mod busterminalen, så vi var ca. dernede 8.45 og bussen gik først 9.06, så der var lige lidt ventetid men det var okay. Bussen var prop fyldt men vi havde da været så heldige at få sidepladser. Da vi så kom derud startede vi med at prøve Piraten, og bagefter gik vi over i en vandforlystelse der hedder Piratfisken, og det er nok den forlystelse i hele Djurssommerland man bliver mest våd af, så min ene sko og mine gamacher blev selvfølgelig gennemblødt, fedt. Heldigvis var det godt vejr og rigtig varmt så vi tørrede hurtigt. Vi fik ligesom sidste år en pænt klam burger til frokost, vi købte så nogle pommes frites, som så mere eller mindre blev vores frokost. Det var rigtig hyggeligt derude, måske fordi vi kun var 4 fra vores klasse. Kl. 13.45 skulle vi så hjem, vi ville vidst allesammen gerne være blevet længere, men på en måde var det også fint nok at tage hjem der for vi var vidst allesammen rimelig trætte, der var i hvert fald ret stille på vej hjem i bussen. Da jeg så kom hjem skulle jeg jo have været i storcenteret med min mor, men det venter vi med til imorgen formiddag, det er også dejligt for så kunne jeg komme hjem og slappe af! 


Da jeg så havde spist aftensmad smuttede jeg op til en veninde som jeg var lidt sammen med inden vi gik ned i byen for at mødes med nogle andre. Vi var en gruppe på omkring 8 det meste af tiden, og hold da op hvor var det hyggeligt! Kan slet ikke beskrive det! Jeg fik købt lidt i Matas og ellers købte jeg kun en vand og splejste med 2 veninder om nogle nachos på en café, og vi sad derinde i lang tid og bare snakkede og spiste. Omkring kl. 23.15 blev jeg hentet og hvor var jeg dog træt da jeg kom hjem! 


Ved ikke helt hvad jeg skal lave idag, måske bare slappe af i det gode vejr :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS