onsdag den 22. juni 2011

Things will never be the same again..

Jeg kan ligeså godt starte med at bande over min mega fucking trælse lorte-dag! Idag var så min sidste rigtige skoledag i 7. klasse, stemningen i klassen har hele dagen været meget trykket, men det var nok også fordi vi startede morgenen med den dårligste nyhed vores klasse kunne få! For det første var dagen allerede lidt dårlig da det var en dreng fra klassens sidste dag, har aldrig været specielt gode venner med ham, men hans sjove kommentarer til alt kommer jeg nok til at savne. Han flytter over til sin mor i København så vi kommer nok ikke til at se ret meget mere til ham. I morges fik vi at vide at vi ikke skal have vores alt for seje lærervikar efter sommerferien. De sidste 3 måneder har været de bedste i mit skoleliv, og jeg tror ikke der kommer nogen bedre! Vores klasselærer, som jeg ikke specielt godt kan lide, da hun er mega kedelig og gammeldags i forhold til vores vikar, kommer tilbage og hende skal vi så have til engelsk og historie. Til dansk skal vi så have en anden lærer som kan være flink, men jeg tror virkelig hun bliver træls at have. Imorgen har vi noget vi kalder "Bogdag", hvor vi aflevere vores bøger, rydder op og flytter klasse. Vi kan ikke rigtig flytte vores klasse ordentligt, da der er håndværkere i vores nye klasse (lang historie som jeg ikke gider til at forklare), så det tror jeg bliver lidt underligt, da vi altid plejer at sige god sommerferie inde i den nye klasse. Heldigvis er Bogdag kun fra 9.15 til 11.45. Fredag skal vi på Restaurant Skovbakken og se 9. og 10. klasse få eksamensbeviser, det er lidt kedeligt, men om 2 år er det os, tiden går hurtigt. I det mindste kan jeg sove dejligt længe fredag, da vi først skal møde 11.15 og klokken 13.00 ca. har jeg officielt sommerferie! Dæææææææjligt!


Tak for lort skoleledelse, I har lige gjort de 2 sidste år af mit liv på skolen til et helvede!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS