mandag den 13. juni 2011

Lidt om turen

Som lovet vil jeg nu fortælle lidt om weekendens fantastiske sommerhustur med verdens bedste klasse! Vi tog tidligt afsted lørdag (vi mødtes allerede kl. 9) og var ca. oppe i sommerhuset, (som ligger i Als Odde lige udenfor Als som er en lille by 10 km fra Hadsund) kl. 10. Pigerne tog med Lars (ham der ejer sommerhuset og er far til Magnus fra vores klasse) med ind og handle, og han er nu blevet vores fælles far (en lille joke der varede hele weekenden), og da vi kom hjem slappede vi allesammen af i solen i nogle timer. Derefter gik vi ned på stranden og spillede rundbold på revlen "Mini Mallorca". Vi spiste godt til aftensmaden, og senere på aften sad vi rundt om bålet til omkring kl. kvart over 1 om natten tror jeg. Jeg sov først kvart over 2 halv 3 og vågnede rimelig tidligt (ca. 20 over 8 tror jeg nok) så jeg fik ikke så meget søvn, det var derfor jeg var så træt i går. Vi har lavet mange andre sjove ting med orker ikke at fortælle om dem. 


Som sagt synes jeg at jeg har verdens bedste klasse, og en ting jeg elsker dem rigtig højt for er at vi altid kan finde på så mange mærkelige ting, ting som jeg ikke tror mange andre klasser finder på. Jeg elsker virkelig min klasse højt, de fleste af dem har jeg kendt siden børnehaveklassen, så det er ca. 8 år nu, og de har været med til at gøre mig til den jeg er idag, så stor tak til jer!


Nå, idag har jeg slappet af, er godt nok stadig lidt smadret efter weekendens tur men det har været værre. Så har jeg været ude og få lavet nye negle, som jeg er meget glade for, i skal nok få nogle billeder imorgen eller overmorgen.


Hvis ikke vi have dumme tanker og fik dumme idéer, havde vi ingen interessante tanker og gode idéer overhovedet! - Til jer 7. klasse i er de bedste, og jeres dumme tanker og idéer må aldrig forsvinde! Årgang 2003!<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS