søndag den 26. juni 2011

Magi i luften

Som lovet får i nu min anmeldelse, af filmen "Magi i luften" som jeg var inde og se i går. Den handler om 4 venner (2 piger og 2 drenge), den ene pige vil gerne være sangerinde og vil næsten gøre alt for at blive kendt. Den anden pige er forelsket i den ene dreng, som er bøsse, men hun er også lidt forelsket i den anden dreng, som er forelsket i den første pige, så i kan godt høre det er lidt indviklet. Nå, men en aften tager de i byen, det skal lige siges de er omkring 15-16 år. Vi havde læst at den der bytur skulle ændre deres liv, og at intet imellem dem nogensinde ville blive det samme igen, men vi kan ikke helt se hvad der er så specilet ved den der bytur, da den er lidt underlig. Først holder de fødselsdag, så er 2 af dem til koncert, så er de andre 2 nede i en sportshal (der underligt nok er låst op om natten), så er de henne på en af fædrenes arbejde, som er noget slagteri agtigt noget, så stjæler 2 af dem en bil, så stjæler 2 af dem et par støvler, og alt muligt andet sker også, og det hele på én aften! Hende den første pige er lidt svær at finde ud af, først er hun lidt sur på ham drengen der kan lide hende, så synes hun at han er sød, så er hun sur igen, så glad, så sur og så glad for ham igen, meget forvirrende. Vi havde også læst at den var en lille smule urealistisk, men det var den ikke. Den var over-mega urealistisk! Hvilket gør den endnu mere forvirrende. Stort set alt i den er urealistisk, og normalt har jeg ikke noget imod urealistiske film, men den her var simpelthen for meget. En ting vi slet slet slet ikke kunne have var deres kostumer, som de eneste i filmen havde de sådan noget cirkus agtigt tøj på, som en kæmpe stor lyserød kjole, noget med en sort kappe og en stor hat, hvidt jakkesæt, høj hat og pelsfrakke, avishat var der også en der havde på, og der var ingen til festerne der synes det var underligt, urealistisk! Vi kan godt forstå at den gik i sal 6 og at vi ialt var 4 personer inde og se den, for hold da kæft hvor var den dårlig! Min veninde og jeg gik på toilettet midt i filmen, bare for at komme væk, vi sagde også begge "YES" da rulleteksterne kom, og vi var så heldige at have mobiler der kan gå på nettet, så vi sad og tjekkede facebook og sådan lidt under filmen, hvilket vi aldrig har prøvet før, men det var bedre og sjovere end filmen. Jeg kan på ingen mulig måde anbefale den, så gør jer selv den tjeneste at lade være med at se den! Den får 1 ud af 6 stjerner, da det nok er den værste film jeg har set, min veninde og jeg gik sure fra biografen, over at man kunne lave en så dårlig film, få idéen til at lave en så dårlig film, og at vi havde givet penge for at se det bras! Ufatteligt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS