tirsdag den 31. maj 2011

Djurssommerland, ferie og Open by night!

Så har jeg mere eller mindre fået Kristi-himmelfarts-ferie, jeg skal jo ikke have rigtig skoledag imorgen da jeg skal i Djurssommerland. Jeg står skolepatrulje (på min skole sjovt nok), det kan godt være at det lyder lidt nørdet, men vi står kun 1-2 gange hver anden-tredje uge ca. En gang om året holder de fleste forlystelsesparker i Danmark special åben for skolepatruljer, og derfor skal jeg og 3 andre fra min klasse i Djurssommerland imorgen. Jeg ved ikke hvor meget jeg kan nå at skrive om turen imorgen da jeg skal i storcenteret med min mor når jeg kommer hjem, og om aftenen skal jeg og nogle veninder ned i byen hvor butikkerne har åben til kl. 23.00, og det kaldes Open by night. 



Dagen idag har været fin, jeg mødte kl. 9.55 have 4 skoletimer, fik fri kl. 13.35, tog hjem og lavede matematik aflevering.   

1 kommentar:

  1. Ej hvor sjovt, jeg skal også i Djurs :-D

    http://camillaskovsen.blogspot.com/

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS