tirsdag den 24. maj 2011

Regn/haglvejr, fiskehoved og Vi Unge

Ja, som overskriften hentyder har jeg haft en lidt speciel dag idag. Jeg skulle med en veninde hjem, og da vi så kom hjem besluttede vi os for at gå en tur, så det gjorde vi. Vi gik og snakkede og lige pludselig peger min veninde og siger "ej prøv at se der ligger et fiskehoved", og der midt på fortorvet lå der et fiskehoved, jeg fik desværre ikke taget et billede af det da det regnede og jeg gad ikke lige at min mobil skulle blive våd, og vi ville også gerne hjem for vi frøs rimelig meget, fordi vi havde gået rundt i regn og hagl. 


Da jeg så kom jeg havde jeg selvfølgelig glemt min nøgle så jeg måtte sidde og vente på at min far kom hjem, heldigvis gik der ikke så lang tid kun 12-15 min. Det gode var så at da min far tømte vores postkasse var det nye Vi Unge blad kommet, jeg har nemlig abonnement så jeg får det med posten, og får det tit dagen før det udkommer, men jeg har været heldig og fået det hele to dage før, så jeg føler mig lidt sej og mega V.I.P ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS