mandag den 23. maj 2011

Mandag, mandag, mandag

Jeg fandt desværre ikke ud af hvad det er der er med de mandage der idag, men jeg giver ikke op, jeg skal nok finde ud af det! Nå, men som sagt skulle vi spille fodbold til idræt idag, jeg lavede ikke noget det meste af tiden fordi mig og 2-3 andre piger bare gik lidt rundt på banen og snakkede, satte hår, hoppede ned i sumo-bryder-stilling, og blev skældt ud af nogle af drengene fra klassen og ikke mindst vores lærer fordi vi bare stod og snakkede...Grunden til at vi ikke rigtig lavede noget var at vi gik lidt i protest fordi vi ikke måtte spille pige-fodbold, det elsker vi nemlig, men vi hader at spille med drengene....Nå nu vil jeg printe min stil ud da den skal afleveres imorgen, hav en hyggelig aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS