tirsdag den 3. maj 2011

Konfirmation og Blå-mandag

Hej derude!


De sidste par dage har været nogle med aaalt for lidt søvn, men også de bedste dage i mit liv (eller det var søndag). Ja, nu er jeg trådt ind i de voksnes rækker. Jeg orker ikke at fortælle så meget lige nu om min store dag, men i korte træk så, gik alt som det skulle i kirken, jeg blev hentet i en limousine, jeg spiste en mega lækker middag på Slotskroen, tog hjem og fik kaffe og "skrub-af-mad" og var sindsygt træt der ved 21 tiden da alle var taget hjem. 


Blå-mandag var mega hyggelig, gik sammen med først 3 og senere 2 veninder og sidst på eftermiddagen sad vi en hel flok nede ved åen i Århus. Jeg fik købt nogle gode ting bl.a. noget tøj, en pung, en make-up pung og nogle smykker. Vi spiste morgenmad sammen hos en fra klassen og spiste aftensmad og festede (eller egentlig bare var sammen) hos en anden en fra klassen.


Nyd at i ikke er ligeså trætte som mig, for det er i sikkert ikke ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS