mandag den 30. maj 2011

Mandage kan faktisk godt være perfekte

Det har været den bedste mandag i laaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid! Lavede geografi-projekt om Island i morges med en veninde fra klassen, derefter havde vi idræt, og det var de bedste idrætstimer vi har haft i år, alle var med, ingen stod og snakkede, det var godt vejr, alt var bare skønt! Det havde jeg aldrig troet kunne lade sig gøre, håber det også bliver sådan næste mandag! I de sidste to timer havde vi historie og jeg skulle fremlægge, det gik godt synes jeg, og bagefter snakkede vi på klassen om hvad vi ville have givet hinanden af karakterer, og vores lærer kom selvfølgelig også med sin mening om hvad hun ville have givet os, og hun ville have givet mig 10 :-) I går havde jeg en fornemmelse af at den her uge ville blive fantastisk, idag er jeg helt sikker, den er i hvert fald startet perfekt! Nå nu vil jeg gå ud og lave noget mad for jeg er vildt sulten, fortsat god dag :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS