onsdag den 18. maj 2011

Lige en lille hurtig update

Det er jo ikke så længe siden i sidst hørte fra mig, så der er ikke sket så meget. I søndags var jeg i Djurssommerland med nogle fra min klasse, egentlig skulle vi have været mange afsted men så ville de fleste ikke alligevel fordi vejrudsigten ikke ligefrem var høj sol og 28 grader. Nå men Oliver, Frederik, Line, Nicolai, Olivia, Linea og jeg tog bussen kl. 9.16 til Djurssommerland, da vi så kom derud ville Frederik og Oliver ikke rigtig gå med os så det endte med at jeg gik sammen med Line, Nicolai, Olivia og Linea, og det var også rigtig hyggeligt. Lidt før vi skulle hjem gik de ud på sådan en terrasse-ting hvor der sprøjter en hel masse vand op fra den nye rutschebane "Skatteøen", og selvfølgelig blev de pænt våde. Det gik vist værst udover Line og Linea der blev fuldstændig gennemblødte. Vi brugte derefter 20 kr. på en tørremaskine som hjalp en smule. Linea der gik rundt med gennemblødte sko er nu blevet syg, eller det har hun været siden søndag aften eller deromkring, jeg håber at hun er rask til imorgen. I går var jeg nede i byen med Line og Cecilie det var også hyggeligt, men ellers er der ikke sket det store.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS