søndag den 29. maj 2011

Billedet siger det meste

Søndag, hvad skal jeg sige, føler lidt at det er en typisk søndag, i ved med gråvejr, lidt regn og bare den der følelse af at man ikke orker noget som helst (specielt ikke at morgendagen hedder mandag!) sådan har jeg det idag. Ville gerne have haft noget ud af dagen men vidste bare ikke rigtig hvad, jeg har dog fået lavet den filmanmeldelse jeg skal aflevere på tirsdag. Som sagt magter jeg ikke mandage, overhovedet! Det er nok mest de der udendørs idrætstimer der gør det, men det er altså virkeligt træls at have idræt ude på banerne ude ved Dronningborghallen! I mit hoved er det lidt som om der hviler en forbandelse over stedet, for der er altid mudret, vådt, halv-koldt og træls ude! 


På trods af det har jeg alligevel en følelse af at næste uge bliver fantastisk! Mandagen er jo bare mandag, tirsdag skal vi først møde 9.55, onsdag skal jeg i Djurssommerland i skoletiden (skal forklare mere om det på tirsdag og skrive om hele turen onsdag) og så har vi ellers bare fri resten af ugen, det er sgu tiltrængt!


Skal nok prøve ikke at lave flere indlæg om hvor meget jeg hader mandage, for kan godt forstå hvis i er ved at være lidt trætte af dem..Hvis i har nogle idéer til hvad jeg kunne skrive om er de meget velkomne enten som kommentar (til et hvilket som helst indlæg behøver ikke at have noget at gøre med indlægget) eller som e-mail til min blog-e-mail der står ude i venstre side :-)   

2 kommentarer:

  1. hej søde! helt enig! du er ikke den eneste der siger sådan til søndage <3 :) ses søde! har lagt nogle nye indlæg ind på min egen blog! http://frida-whatsnew.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Har læst dem de er super gode!

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS