fredag den 27. maj 2011

Idag var det sidste skoledag for 9. og 10. klasse, og så var det også Lindedag, som er en dag vi har på vores skole hvor der er forårskoncert og den ligger altid på sidste skoledag. Jeg var ikke ude og samle karameller for jeg magtede ikke lige regntøj, vand og klamme karameller. Jeg smagte dog nogle af flere forskellige. Vi skulle selvfølgelig også spille et nummer til koncerten, og det gik da fint, vi skulle spille "Ta'r imod" med Thomas Helmig, ikke en speciel god sang efter min mening. Vi var kommet til at snakke lidt for højt om at nogle af os havde tænkt os at gå hjem når vi havde spillet, så vores lærer gik ned og spurgte de andre lærer om vi godt måtte det, det måtte vi selvfølgelig ikke og vi blev "truet" med at vi kom på til sidst, det gjorde vi jo så heldigvis ikke og ingen af os tog hjem før det var slut. Lige efter den sidste sang sagde vores skoleleder at det var 7. klasse der skulle sætte instrumenter på plads, men det er heldigvis hurtigt gjort når man er ca. 20 personer til det ;-)


Vores lærer fortalte os om et "nyt" ordsprog hun hørte i går, det lyder sådan her: Du skal ikke kaste med viskelædere når du selv er en tegning! Jeg synes det giver rigtig god mening, og samtidig er det lidt sjovt da det for mig bringer et godt minde frem (det er en lang historie jeg ikke gider til at skrive om). Det betyder at man ikke skal rette på andres fejl når man også selv har nogle, og at vi alle er specielle og det skal vi bare være stolte af! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS