tirsdag den 31. januar 2012

HVORFOR NU DET?!

Min mor har brækket foden..... Hun vidste ikke, at den var brækket, så hun gik bare rundt som hun plejer, men efter at hun har fået mere og mere ondt i den, bestilte hun en tid hos lægen. Lægen sendte hende til røntgen, og nu har en af de der sorte skinner eller hvad de nu hedder på, og hun skal støtte så lidt på foden som muligt. Hun skal have den på i mindst 3 uger, hvilket betyder, at jeg skal gøre næsten alt i huset....... Dét er en af de negative ting ved at være enebarn, jeg har ingen søskende til at hjælpe mig.... Det er også bare timet supergodt, jeg får en ret travlt projektuge i næste uge, så udover masser af research osv. jeg skal lave herhjemme, skal jeg også gøre næsten alt det min mor plejer at lave. 1 positiv ting ved det er dog, at jeg har hoppet rundt i hele huset på min mors krykker idag. Der findes intet så sjovt som krykker, hvis man ikke er kommet til skade og skal gå rundt med dem i 1 måned eller sådan noget.

Hugs & smiles!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS