mandag den 2. januar 2012

Kalder Bolette...skifter

Hverdagen kalder på mig fra et sted langt langt borte. Tiden er gået forfærdelig stærkt og allerede imorgen er min første skoledag i 2012..... Som om det er noget jeg ser frem til! Imorgen ringer den samme vågn-nu-op-alarm på min iPhone. Imorgen venter de samme gamle rutiner. Imorgen venter de samme gamle hoveder, de samme lærer, de samme gamle fag. Alting bliver det samme igen. I DON'T LIKE IT!! Jeg kan lide det som det er nu, ikke noget tidligt op og tidligt i seng, ikke nogen ansigter man er tvunget til at se på, ikke nogen mennesker man er tvunget til at være sammen med og høre på, bare gøre lige som man vil, se dét kan jeg lide! På fredag er 6 uger til jeg får vinterferie, 6 uger hvor jeg skal gå op og ned af de samme personer, 6 uger hvor alt bare kører i den samme rutine. Idag er der 15 uger til jeg sidder i Prag med alle de andre mutantoses, glæder mig nu alligevel lidt. 15 uger lyder ikke som så superlang tid igen, det er det måske heller ikke, men når jeg tænker på, at vi tager afsted d. 15. april, virker det nu rimelig fjernt alligevel. Nå, ikke mere snak swaggers, i får fred for en stund, håber i har haft en god ferie, også selvom i måske først skal starte i overmorgen :]

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS