lørdag den 7. januar 2012

UDSALG!! Er min bedsteven!

I går tog jeg med 4 veninder til Aarhus. Det er jo januar, altså den ultimative shoppemåned, så derfor skulle vi da lige shoppe lidt udsalg! Jeg kom hjem med en masse lækre køb, bl.a. en herreskjorte, jeg ved ikke hvad det er med drengetøj,  men det er bare federe end pigetøj, som var sat ned til halvpris, er superglad for den! Jeg har også købt en masse andre ting, men jeg gider ikke lave de efterhånden så kendte "New in" indæg, fordi jeg synes det er så mainstream, og helt ærligt, hvem interesserer sig for hvad man har købt? Ja, man kan da finde nogle fede ting engang imellem, men lige fordi det er udsalgsting, og det ikke er sikkert, at de findes der, hvor i er, så derfor intet "New in from Aarhus".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS