søndag den 22. januar 2012

JUST DANCE!!

Oprydning (virkelig, big time), lektier, tv og Just Dance 2 siger det meste om, hvad jeg har lavet idag.
Jeg har spillet Just Dance hver dag siden i fredags, hvor jeg spillede det en halv aften. Fredag var der nemlig vi nemlig 5 piger fra klassen som tog ud til Sofie fra vores klasse. Vi var fine i tøjet, havde høje sko på, og pænt make-up og hår. Vi spiste lækker mexikansk mad, islagkage, cupcakes, slik og chips. Vi spillede Just Dance, grinte, spillede mere, grinte mere, legede sådan en leg, jeg ikke ved hvad hedder, grinte endnu mere, spillede mere Just Dance, og grinte til vi faldt om og fortsatte derefter i et nærmest uendeligt grineflip. Aldrig har jeg grinet så længe i træk, virkelig virkelig lækker aften! Jeg tog ikke nogen billeder, da jeg bare havde det for sjovt til at tænke på den slags. Jeg tænkte, at i istedet kunne få en musikvideo, titlen er meget gennemgående for denne tekst, så her er smukke og talentfulde Lady GaGa med nummeret "JUST DANCE!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS