mandag den 23. januar 2012

Lad os få en god start på en god uge

Glædelig mandag til alle selvom klokken er lidt 5..... For at få en god start på ugen, starter vi lige ud med 5 gode ting ved denne her uge:
1. Jeg fylder 15 på torsdag!
2. Jeg skal være sammen med en rigtig sød veninde imorgen og hjælpe hende med et produkt til hendes projektopgave
3. Onsdagen står på teater, hvilket altid er dejligt, da mit hold er som en lille familie for  mig!
4. Lørdag kommer hele min familie til fødselsdag
5. Hvilket betyder tonsvis af lækkert mad og masser af gaver!

Jeg regner med at poste nogle ønsker imorgen. Egentlig kan i da lige få et ønske nu. Jeg ville ønske jeg kunne spille klaver! Og guitar, men lige nu ville jeg virkelig gerne kunne spille "Bad day" på klaver, det kunne være så cool! Er der noget i derude går og ønsker i kunne?

Hugs and smiles!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS