søndag den 1. januar 2012

Konfetti drinks

Har haft en rigtig hyggelig nytårsaften, det håber jeg også, at i har kære swaggers! Der er stadig 19 timer tilbage af afstemingen, så du kan stadig nå, at give dit bud på, hvad jeg skal kalde jer. Vi havde nogle fine bordbomber, uden krudt.... Men der kom det fineste konfetti ud, som vi lige skulle komme i vores drinks, her er det fine resultat. 




Jeg har også nogle planer for bloggen i året 2012. Jeg har også allerede foretaget nogle ændringer. Jeg har ændret titel-billedet, eller "headeren" hvis jeg skal være lidt mere med på beatet. Jeg har også slettet "Something of the day", og nulstillet besøgstælleren. 
Jeg ser frem til et spændende år med masser af sjov og glæde, jeg har i hvert fald en masse at glæde mig til!
Nu var der forhåbentlig ikke nogle af jer derude, som kom til skade i går aftes vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS