lørdag den 31. december 2011

1 bliver til 2

Kl. 00.00 iaften bliver et ettal til et total, og så skal vi til at skrive 2012 når vi skriver dato på vores opgaver.

2011 var året hvor...
...jeg fyldte 14 år
...jeg oprettede en blog!
...jeg blev konfirmeret!
...jeg havde en rigtig lækker blå-mandag!
...jeg var på den dejligste sommerhustur med en 14 stykker fra klassen, eller den gamle klasse, eller havd jeg skal kalde det når nu der er kommet nye osv.
...jeg havde det bedste år på KALIMA (sådan noget teater noget i sommerferien)
...jeg i det hele taget havde den bedste sommerferie nogensinde!
...jeg startede i 8. klasse og dermed begyndte at få karakterer, gode endda :)
...jeg havde mine første terminsprøver nogensinde, hvilket også resulterede i gode karakterer og en masse hygge med de omkringsiddende :)
...jeg havde en virkelig hyggelig jul med en masse god mad, hygge, familie og gaver :)
...jeg endelig fandt min egen musiksmag!
...jeg blev fan af en hel masse ting!
...jeg fandt mig selv lidt mere, og lærte mig selv bedre at kende, fandt ud hvem jeg var!

Jeg har lidt små-travlt, da min kusine kommer fra Aalborg og skal spise frokost ved os, her ved 12 tiden, og så kl. 14 tager hun ud til sin ven og fejrer nytår der. Jeg skal også selv gøre mig klar når hun er taget afsted, og så smutter jeg op og mødes med Linea og så tager vi hjem til Line fra min klasse og holder nytår der, bliver hyggeligt kan jeg mærke!

TUSIND TAK FOR ET RIGTIG SKØNT 2011 ALLESAMMEN!! TAK FORDI I HAR FULGT MED I MIT RET NORMALE LIV, HÅBER I OGSÅ VIL FØLGE MED IND I DET NYE ÅR! PAS PÅ JER SELV OG HINANDEN SWAGGERS, VIL IKKE HØRE OM FYRVÆRKERI SKADER ELLER ANDERE ULYKKER! SES PÅ DEN ANDEN SIDE SWAGGERS! :] 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS