fredag den 16. december 2011

Fri, fri, fri, fri fra slaveri!

Der er sådan en lille sang, drengene fra min klasse tit synger, når vi får ferie. I kan lige få teksten her:
Fri, fri, fri, 
Fri fra slaveri!
Alle skolerne sku' brændes!
Alle lærerne sku' hænges!
Fri, fri, fri,
Fri fra slaveri!

Sød sang ikk'? Nå, men jeg er en af de heldige, som får juleferie idag, og først starter tirsdag d. 3. januar, behøver jeg at sige skøøøøønt? Jeg mødte kl. 8.00, hyggede med klassen og vores søde lærer havde lavet en jule-jeopardy-quiz, mit hold vandt :)
Kl. 9.00 gik fra skolen, da juleafslutningen i kirken startede halv 10. Halv 11 havde vi så fri! Jeg smuttede ned på skøjtebanen med Kathrine, Linea, Sofie og Line, og var der til klokken 13 eller sådan noget. Så gik vi over på museet og tog på nissejagt, så hyggeligt! Tog hjem kl. 2, da min mor lige havde tid til at hente mig der. Så alt i alt har det været en helt skøn måde at fejre, at man har fået ferie på, har i fået ferie idag? Hvis ikke, hvornår får i så ferie skønne læsere? :)

Do they know it's Christmas time

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS