mandag den 19. december 2011

Help me please!!

Først vil jeg lige starte med at fortælle, at jeg er igang med at ændre lidt på designet, som i allerede kan se på baggrunden. Nu til sagen. Jeg står i et stort dilemma, jeg skal have nogle støvler, som jeg bl. a. skal bruge her til vinter, det skal være Dr. Martens, og jeg har fundet nogle jeg godt kan lide, problemet er bare at jeg ikke kan vælge, derfor skal i, kære læsere, hjælpe mig. I skal skrive det nummer, der står under det billede af de sko, i bedst kan lide, i en kommentar. Jeg bestiller imorgen, så det er bare med at komme igang! 
1

2

3
Jeg har også fået en forespørgelse om jeg ville lave en guide til hvordan man lavede de der siger oppe i toppen, og det vil jeg selvfølgelig. Jeg er allerede igang, så den kommer her en af dagene.


I får lige dagens julesang, som er fra "Mikkel og guldkortet" og hedder "Alting kan du få". Nå, smukke børn, kan i så komme igang med at stemme!          

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS