onsdag den 28. december 2011

Julegaver

Så fik jeg endelig taget billeder af de julegaver! Her er hvad jeg fik.

Jeg fik en ONEPIECE! Er sikker på den kommer til at blive brugt flittigt, seriøst, jeg kunne bo i den, så lækker er den!

1. 46664 bangle
2. Earcuffs fra Pieces
3. 1 gavekort til Monki og 2 gavekort til H&M
4. Volume Mascara fra Nilens Jord
5. Biografbilletter
6. Rune Klan "Det blå show", var inde og se det, da han var i Randers med det
7. Sorte matte Hunter gummistøvler (har bare lige taget et billede af mærket)
8. Et ur med billeder fra min konfirmation

Mine earcuffs, ved ikke hvorfor der er 2 med

46664 (four, double six, six four) bangle, totalt på top 3 over bedste julegaver!
Armbåndet er en kopi af Nelson Mandelas fangearmbånd, fra dengang han sad i fængsel. Hvis du ikke ved hvem Nelson Mandela er, så slå ham op på wiki. Armbåndet støtter bekæmpelse af HIV/AIDS, og hvis i vil læse mere om armbåndene så er den officielle internationale hjemmeside her. Hvis i der går ind under 'A show of hands' og søger Bolette, kan i se, at jeg har registreret mit armbånd. Det her er den officielle danske hjemmeside, hvor i også kan læse om armbåndene, her på dansk selvfølgelig. I kan også se alle de danskere, som er ambassadører for det, det er der nemlig en masse kendte der er. En dreng fra min klasse er, sammen med sin storebror og lillesøster, børneambassadører for det, lidt cool ikk'? Og hvis du bare vil købe et armbånd, kan det gøres her.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal poste i "Something of the day" lige for tiden, overvejer at nulstille den her til nytår, hvad synes i om den idé? Jeg overvejer også at slette den helt, hvad synes i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS