lørdag den 17. december 2011

Jeg er SÅ misundelig...

...på alle, der har fødselsdag idag! Jeg er rigtig stor fan af Paramore, og deres smukke guitarist, Taylor York, har fødselsdag idag! Alle mine followers (lyder som om jeg har 5.000, men jeg har kun 29 eller sådan noget) bliver spammet med retweets af ting, som har noget at gøre med hans fødselsdag. Jeg er også ret misundelig på folk, der har fødselsdag d. 27 dec. og d. 8. februar. Den 27. er Hayley Williams' fødselsdag, hende kender i nok allesammen fra B.o.B.'s hit "Airplanes", og d. 8. februar er Jeremy Davis' fødselsdag, han er bandets bassist.

Fra venstre: Taylor York, Hayley Williams og Jeremy Davis
Ja, det var måske et lidt nørdet indlæg, men bare rolig, der kommer et totalt Paramore indlæg engang i det nye år :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS