torsdag den 1. december 2011

Hvorfor er december skøn?

GLÆDELIG FØRSTE DECEMBER TIL ALLE!!! 
December er og bliver min yndlingsmåned, men det er der vel heller ikke så meget at sige til? Jeg har skudt december måned igang med at bage julecupcakes, det blev ikke de flotteste men de smager vildt godt! Jeg kan desværre ikke finde billedet af dem på min computer, til gengæld kan jeg vise jer min Mickey Mouse chokolade-julekalender! Jeg er en rigtig stor Mickey Mouse fan!
Jeg vil også lige fortælle jer hvad jeg har af jule-planer her på bloggen. Hver dag poster jeg en julesang med lyrics i et indlæg, den samme julesang kommer ind i Something of the day. I får selvfølgelig også min ønskeseddel at se, og så vil jeg prøve at tage så mange julebilleder som muligt! Jeg beklager at indlæggene bliver meget lange hvis ikke jeg kan finde en video med lyrics, og derfor er nødt til at poste dem som tekst, men i skal altså have dem med, i hvert fald idag, for de beskriver totalt hvordan jeg har det! God december allesammen!

  

Hvorfor er december så skøn?
hvorfor er det netop den måned, der er allermest køn?
 Hvorfor er december så fin?
hvorfor er det lige den måned, der har allerflest grin?
Hvorfor er december så rar?
hvorfor er det nu, det er den allerbedste måned vi har?
sagen er klar - her er mit svar:

 Fordi at julen er på vej
fordi at julen nærmer sig
sår december jo den tid
hvor alle går og glæder sig!
for nu er juleaften nær
med juletræ og stjerneskær
og godter og gaver
og grødfyldte maver
er lige hvad december er!

Hvorfor er december så sej?
hvorfor er den sej're end februar, august eller maj?
Hvorfor er december så go'?
hvorfor er december en måned, man ku' ønske var to?
Hvorfor er december så fed?
hvorfor er det lige, i december at man aldrig går ned?
I ved besked - sig hva' I ved:
Fordi at julen er på vej
fordi at julen nærmer sig
sår december jo den tid
hvor alle går og glæder sig!
for nu er juleaften nær
med juletræ og stjerneskær
og godter og gaver
og grædfyldte maver
er lige hvad december er!
Hvordan kan det være, jeg smiler i søvne?
hvad er det, jeg drømmer der sker?
 Hvorfor går jeg rundt og er glad hele tiden
hvorfor mon jeg griner og ler?

Fordi at julen er på vej
fordi at julen nærmer sig
sår december jo den tid
hvor alle går og glæder sig!
for nu er juleaften nær
med juletræ og stjerneskær
og godter og gaver
og grødfyldte maver
er lige hvad december er!
ja, godter og gaver
og grødfyldte maver
er lige hvad december er!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS