søndag den 27. november 2011

1. søndag i advent

Så er værelset blevet fyldt til randen med nisser, engle og stearinlys, hvor er her egentlig hyggeligt. Da jeg vågnede i morges havde "Nissen" været her med de sødeste 2 lysestager fra Trip Trap nisserne, Gry og Grunk hedder de, er de ikke søde?


Jeg fik også en ekstra pakke af min mor, fordi jeg er kæmpe Pyrus fan (ja, stadig, han er for cool) og hun havde set 2 af julekalenderne på tilbud, så idag skal godt nok bare ses Pyrus! 
                             

Jeg har også købt en julegave til mig selv, nemlig en mega cool Hello Kitty hårtørrer! Hello Kitty ftw!! Look at this, bitches! :)

                                          

1 kommentar:

  1. Eeeeeelsker hårtørreren! Men jeg har også lige fået en hello kitty julekalender xb Hvor er den fra??

    http://highonsophie.blogspot.com/

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS