onsdag den 23. november 2011

Last time in this year

Snøft.....Idag var det sidste gang i 2011 jeg så mit hold 3.... Savner dem allerede. Tanken om, at man ikke skal se de samme søde mennesker hver eneste onsdag er ret trist... Heldigvis ved jeg, at jeg kommer til at se de ældste fra holdet, for det er dem jeg hænger mest ud med, hvis man kan sige det sådan. For en ordensskyld, vil jeg lige sige, at de ældste på holdet er på samme alder som mig. Jeg ved godt jeg ser resten igen i uge 3, men der er bare så lang tid til, men i det mindste kommer julen og nytåret snart, så kan jeg glæde mig til det :) 
Her er et billede fra sidste års forestilling, den handlede om nogle gamle mennesker der boede på et plejehjem med en ond leder, der prøvede at forgifte dem med citron halv-måner, og ikke gav dem lov til noget som helst! Den var sindssyg sjov, og det er billedet også, jeg ved godt det ikke er så heldigt, men det var det eneste jeg kunne finde... 


Det er ikke helt de samme mennesker der går på holdet nu, men tæt på. Vores hold er også blevet udvidet, da der er 17 roller i det stykke vi øver på nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS