mandag den 7. november 2011

Status..

..over terminsprøverne, eller i det hele taget bare mine karakterer i skolen. Det her bliver måske lidt et se-hvad-jeg-har-fået-af-karakterer-indlæg, men det må i leve med. Idag har jeg fået min allerførste karakterbog, og jeg er ret glad for den, den laveste karakter der står deri er 7, så jeg er ret stolt! Jeg har også lige fået 12 for en dansk bog-analyse, det kører bare for mig!
Terminsprøverne er også gået helt fint.
7 i færdighedsregning dvs. uden lommeregner
10 i problemregning dvs. med lommeregner
7 i samlet tysk karakter
10 i samlet engelsk karakter
7 i dansk læsning
10 i dansk lytteprøve
12 for dansk stil
Så jeg er fuldt ud tilfreds, specielt når det er en prøve man skal kunne bestå efter 9. klasse, og jeg har jo egentlig allerede bestået :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS