onsdag den 2. november 2011

ARoS

Har jo som sagt været på ARoS idag med min skønne klasse, og hold da op, jeg har set den fedeste udstilling af Olarfur Eliasson (regnbue fyren). Den var fyldt med farver og former, og jeg er virkelig træt ligenu, fordi jeg har fået så mange sanselige indtryk. Jeg har også set en anden særudstilling, som virkelig også var nice og sjov! Jeg har taget en masse billeder, men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal vise jer dem. Så derfor spørger jeg nu jer, VIL I HELST HAVE BILLEDSPAM (ALLE BILLEDERNE PÅ ENGANG) ELLER VIL I HAVE DEM I SMÅ BIDDER? SKRIV EN KOMMENTAR MED HVAD I SYNES VILLE VÆRE BEDST :)
Men i kan jo altid lige få et af dem. Det her er nok det ARoS er mest kendt for, i hvert fald før regnbuen kom, sig hej til Boy som er 11 meter høj, er virkelig godt lavet, man kan se små blodårer og huden rynker de helt rigtige steder, så cool!


Så vil jeg også lige vise jer mine 2 nye fine øjenskygger, jeg fik, da jeg var med min mor i Bilka i mandags, de er begge fra Wet'n'Wild. Kunne ikke lige finde mit billede af den anden, men den hedder Walking on Eggshells.

Silent Treatment

3 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine øjenskygger(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej søde Bolette, jeg synes du skal dele dem i bidder ;-)

    SvarSlet
  3. Tak søde Nanna, det tror jeg også jeg vil gøre :-)

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS