søndag den 6. november 2011

ARoS billeder #4

Part 4 af de billeder jeg tog på ARoS, denne gang fra et helt fantastisk røgrum, men alle regnbuens farver, nok det på ARoS jeg var mest imponeret af. Sigtbarheden var 1,5 meter, så lige pludselig kunne man bare se skikkelser komme ud af ingenting, vildt nice, lidt uhyggeligt og vildt sjovt, Olivia fra min klasse gik ind i en væg, og Sander fra min klasse gik ind i en stolpe, så måske skal man være lidt forsigtig...
Jeg understreger lige at INGEN af billederne (også dem i de andre indlæg om ARoS) er redigerede, det ville være synd at gøre det! Og det er jo fantastisk at man kan tage så fine billeder uden at skulle gøre noget ved dem! :)


Loftet var, som i kan se, lidt underligt, men velegnet til billeder



Synes selv det her billeder er rigtig godt, tak til min veninde Linea for at blive stående selvom der blev kaldt på hende

Det hvide ude i siden er en af stolperne


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS