tirsdag den 15. november 2011

Dagene flyder sammen

Har ikke så meget at skrive om for tiden....Hverdagen er som den plejer, det hele kører bare i rutine... Kedeligt i længden, men havd kan man gøre ved det? Det er lidt svært t gøre noget nyt hver dag når næsten hele dagen går med skole og lektier.... Det bliver godt at komme ud af skolen om 2 år! Selvfølgelig vil jeg savne de kage-ædende idioter der går i min skønne lille klasse, men det bliver nu godt at prøve noget nyt! Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal blogge om for tiden, any ideas? Jeg blogger ikke om mode! Jeg er ikke så fashion-interrested som så mange andre, og det der modeblog-hejs, har jeg aldrig rigtig forstået... Jeg blogger fordi jeg kan lide det! Jeg kan fortælle så meget at der kommer en filmanmeldelse torsdag eller fredag, og måske noget musik i weekenden, nu må vi se, men jeg håber i har det godt derude, passer på hinanden og glæder jer til jul! Peace ou hippies! :)

2 kommentarer:

  1. er så skide meget enig angående alle de der fahion og mode blogs....GÅ NU VÆK! jeg læser nogle få, og det er rigeligt!

    SvarSlet
  2. Samme her, mere end rigeligt! Kan sagtens følge dig søde!

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS