tirsdag den 1. november 2011

Bloody fingers!

Det lyder nok mere uhyggeligt end det er. I hvert fald, har vi om genetik i biologi, og idag skulle vi så teste vores blodtype, hvis man ville altså, og jeg blev overtalt af en veninde fra klassen, og jeg endte med at gøre det, eller det vil sige, min lærer stak mig i fingeren, da jeg ikke troede, at jeg selv ville kunne gøre det. Jeg tror faktisk det endte med at der kun var 6 der ikke gjorde det. Desværre, stak min lærer forkert på mig, så nu mangler jeg lidt af min finger.... Ej det er gas, hun stak godt nok forkert, men kun så hun ramte en nerve så det gjorde vildt ondt, og jeg stod bare der i hjørnet af fysik-lokalet og halv-råbte "Det gør da sgu da fucking ondt!!!", så alle bare kiggede, typisk mig. Lige nu er min finger ret øm, men det går over...håber jeg da :)
Webcam kvilitet. Men jeg blev stukket lige der
Det er d. 1. november idag, hvilket betyder, at der er 1 måned til d. 1. december!! Er jeg den eneste der allerede er i julehumør? Egentlig, har jeg den for vildeste lyst til at poste en masse julesange og billeder osv. herinde, men jeg venter med det, til det bliver jul :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS