fredag den 4. november 2011

ARoS billeder #2

Part 2 af de billeder jeg tog på ARoS. De er alle fra en særudstilling der var i nogle rum nederst i bygningen.

Den moderne sfinx

En slag collage af alt mulig farverigt, vildt cool! Undskylder for billedkvaliteten, ved ikke lig hvad der skete

En lille sej enhjørningefigur der stod i hjørnet at billedet ovenover

Unicorn!! Billede der hang på collagen/billedet

En farverig violin der også hang på billedet/collagen

Sjov guitar der stod i det andet hjørne af billedet/collagen

Rup (hvis jeg kender Rip, Rap og Rup rigtigt er Rup den grønne) som også hang på collage-billedet

Det var lavet et helt rum, kun til denne smukke lampe, men den lyste også meget kraftigt og orange

Buddha i sikkerhedtape eller hvad det hedder, det der politiet osv. kommer på forskellige ting så man i rører dem eller går ind på et gerningssted

Kunne det ikke være sejt hvis der levede elge der så sådan her ud? :)

3D-billede, ved ikke hvorfor men det minder mig om Simpsons

En dværge-bamse fra Snehvide sad i en sofa 

Endnu en slags interaktiv kunst, det bevægede sig i hvert fald

Hvis jeg havde en luftballons-kurv og manglede en ballon til at sætte over, ville jeg klart stjæle den her ude fra ARoS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS