lørdag den 19. november 2011

New

I går var jeg nede i byen med 2 piger fra min klasse, vi skulle kigge på kalendergaver, da vi skal have pakkekalender i klassen. Jeg købte ikke noget, udover disse 2 halskæder fra H&M, men de er til mig selv.


Idag har jeg også været nede i byen, denne gang med min mor. Idag købte jeg så gave til klassen, men jeg fortæller ikke hvad det er før den er blevet trukket i december, da jeg ved nogle fra min klasse læser med. Jeg er, som nogle af jer sikkert ved, kæmpemæssig fan af Audrey Hepburn, hun er den sejeste, der nogensinde har levet på "Den Blå Planet", og nu er jeg så den stolte ejer, af en Audrey Hepburn T-shirt!


Min mor og jeg har rigtig været omkring idag, vi har nemlig også været i Romalt til noget jule-halløj min mor gerne ville til. Jeg var da også så heldig at få et armbånd, som jeg faktisk har en matchende ring til.


2 kommentarer:

  1. Fede halskæder og fin T-shirt! Like It.

    -www.bellevuee.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Skøn t-shirt!


    Kig gerne forbi:
    http://allmyspokenthoughts.blogspot.com/

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS