lørdag den 24. december 2011

Shake up the happiness, it's Christmas time!

Søde unger, nu er dagen her endelig. Håber ikke det er fornærmende at blive kaldt en unge, jeg mener det godt. Jeg har klaret alt det, jeg skulle klare indtil videre, pakket gaver ind og været på kirkegården og ønske morfar en glædelig jul. Nu venter jeg på noget frokost, og senere er der jo både julekalender og Disney's Juleshow, det er simpelthen ikke rigtig jul uden det! Enebarnet her skal holde jul med sine forældre og sin mormor, som hun plejer. Hvem skal i holde jul med søde unger? Hvor jeg dog elsker at sige 'søde unger'! I får 2 julesange idag for at gøre ventetiden lidt kortere. Den første er "Santa Claus is coming to town", jeg elsker at høre den juleaftensdag, for hele teksten passer jo, Julemanden kommer jo til byen.

Her er det Mariah Carey, som synger den

Den næste er simpelthen min yndlings! Jeg har hele tiden vidst, at det ville blive årets julesang, og det blev det også, i hvert fald i min klasse! Det er Trains "Shake up Christmas". Den er så sød, hvis man lytter til teksten, og man bliver bare så glad af at høre den! 
                               

Så swaggers out there, wake up the happiness, shake up the happiness, it's Christmas time, so have yourself a little merry Christmas! Glæ'lig jul swaggers! Hvis i hellere vi kaldes det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS