torsdag den 22. december 2011

Guide

Nu har jeg lavet min første guide, og jeg er superspændt på hvordan i vil tage imod den. Guiden er til alle jer, som gerne vil have sider i toppen af jeres blog, ligesom mine "Something of the day" osv. Jeg vil også lige beklage, at mine screenshots ikke er så gode, men det var lidt besværligt. Here's how to do! 


Når i logger ind, kommer i ind på en side, der ser nogenlunde sådan her ud

 Der er ligesom 3 knapper. På den midterste er der en pil, den trykker i på. Det er meget vigtigt at i trykker på pilen og ikke symbolet!

Der kommer en lang liste frem, i skal trykke på "Sider"

Oppe i toppen skulle der gerne stå "Ny side" og ved siden af skulle der gerne være en pil. Pilen trykker i på.


Så kommer dette frem. I skal vælge tom side, hvis i fx vil lave en side med lidt om jer selv eller sådan noget. Alle mine sider er "tomme sider".

Så kommer i til en side, der ligner en helt normal "Opret indlæg" side, og så skriver i bare en sidetitel, altså sidens navn, og så skriver i bare indholdet, sværere er det ikke.
God fornøjelse!

Dagens julesang er Støvledance fra The Julekalender
Kvaliteten er altså god, selvom billedet ikke er.

      

Jeg vil rigtig gerne høre jeres mening om guiden. Der har vist været lidt problemer med at ligge kommentarer på det sidste, så jeg vil lige huske jer på, at når i har skrevet jeres kommentar, og trykker send, eller hvad der nu står, så skal i lige vente på, at der kommer sådan en kode, eller nogle bogstaver som det jo egentlig er, i skal indtaste i rigtig rækkefølge. HUSK AT I BARE KAN TRYKKE PÅ BILLEDERNE FOR AT SE DEM STØRRE! :)

2 kommentarer:

I LOVE COMMENTS