tirsdag den 6. december 2011

Lækkert med en gave!

Jeg glemte helt at poste dagens julesang i går, da jeg var så opsat på at blogge om den sne vi havde fået, så i får den her


Idag gik vi igang med at skrive en julekrimi i dansk. Den skal afleveres dagens inden juleferien, som for mit vedkommende allerede er d. 16. :)
Det er lidt svært at komme igang, men når først man er igang kan man næsten ikke stoppe! Jeg trak også gave idag, den bedste af dem alle tror jeg, nemlig noget fra The Body Shop! 
Det er en shower gel, en body lotion og en skrubbe svamp-ting
Min gave blev forresten trukket i fredags, jeg glemte desværre at få et billede af den, men det var en nisse i noget pocelæn-agtigt noget, som stod og skulle til at kaste en snebold, og en snekugle, i ved dem man ryster, med et rensdyr i.

Ikke at forglemme, dagens julesang! 
                           

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS