onsdag den 7. december 2011

Det' for ring'!!!

Jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive om. Der er ikke sket noget vildt idag..... I må leve med, at der ikke sker det store lige for tiden, nyd en julesang i stedet for!

Cool ikke? Kom i tanker om noget jeg lige ville dele med jer. Da jeg vågnede imorges og skulle åbne min dejlige Smarties julekalender var der ikke noget chokolade under låge nummer 7!! Jeg tjekkede, at den ikke var røget ned, det var den ikke så vidt jeg kunne se  og mærke. Mine julekalendre ligger altid fladt ned på mit bord, så hvordan skulle også være røget ned? Nu må se om jeg får 2 stykker en anden det, hvis ikke jeg gør det, klager jeg fandme! Ingen skal snyde Bolette for et stykke chokolade! Og slet ikke op til jul!!!! Dem der har lavet julekalenderen får ingen julegaver hvis ikke jeg får 2 stykker en anden dag!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS