søndag den 29. januar 2012

Så kom den...

Så kom sneen endelig til Randers.....og der kom masser! Jeg har været ude og kælke med min veninde Line og hendes næsten 2 årige fætter Samuel. I kan lige få nogle snebilleder, så hvis der ikke er sne hos jer, kan i sidde bag skærmen og ønske, at i boede i Randers. 



Jeg holdte fødselsdag for hele familien i går, men jeg har altså ikke orket at tage billeder af gaverne. I får en lille, meget hurtig opremsning: gavekort til Monki, en bog, en deo og parfume (som jeg ikke ved hvordan dufter...), Just Dance 1 og 3 (har selv 2'eren) og Linda P.'s "Rommen er en tøjte". Jo, så har jeg også fået iWork, men det kommer først i næste uge. Udover det havde jeg en virkelig hyggelig dag i går, elsker virkelig når hele familien er samlet!

Imorgen starter en ny uge. Den har valgt at være irriterende og starte med en mandag...Hvorfor er der ikke en uge, der tager mod til sig, skiller sig og starter med tirsdag? Just saying..... Men alligevel ved jeg, at ugen nok skal blive fin alligvel. Med pigerne i skolen, tænk at jeg nogensinde skulle have en lille gruppe jeg kunne kalde "pigerne", og holdet til teater, jeg ved det bliver en god uge, også mht. det vi skal lave i timerne osv. Nu er vi er ved skolen og mine piger, vil jeg lige sende en stor tak og masser af credit ud til min veninde Kathrine! For sådan her så mit bord ud, da jeg dukkede op i skolen på min fødselsdag.







Tak Kat, du er simpelthen for sød!

Hugs & smiles!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS