fredag den 9. marts 2012

Can you say girl without saying shoes?

Jeg lovede jer et indlæg om sko. Here it is!

Sko, sko, sko og atter sko! Det er vist lidt en kliché, at alle piger elsker sko. Eller mange piger gør. Jeg vil ikke sige, at jeg selv er totalt "må-bare-eje-37-par-sko!" eller "skal-have-mindst-3-nye-par-sko-om-måneden!" Egentlig har jeg heller ikke så mange sko, da det er også er lidt svært at finde sko til mig pga. mine spasser fødder og fucked up led, men det gider jeg ikke at forklare nu. Jeg har lavet et indlæg som dette engang for 100 år siden, men har fået en masse nye læsere siden, so here we go again! Jeg har fundet en masse...øhm.......forskellige sko til jer, nærmere introduktion behøves vidst ikke. Just scroll down, watch and think "I-need-those-shoes-and-I-need-them-NOW!!"


Disse skulle være rimelig lette at lave selv

Og hvis din fod er på størrelse med et franskbrød, er disse vist også ret hurtige at lave 

Synes faktisk de er lidt nice dem her, hælen er bare lidt for tynd til mine spasser fødder

I want these and I want them NOW!!! Jeg mener det faktisk, synes de er herrecool!

Disse er højhælede, ved godt man ikke kan se det. Men tror heller ikke de er så svære at lave igen

Hvis din far, eller mor for den sags skyld, (eller en anden du kender) arbejder med at slå skadedyr ihjel, så skulle det ikke være så svært at få fat i nogle rotter, og hvis du er den kreative type, kan du hurtigt få lavet dig et par som ligner disse

Hvis du har fået blod på tanden, og ønsker at lave et af disse par sko, fx franskbrøds skoene, så er det da bare med at komme igang! :D God fornøjelse! :D

1 kommentar:

  1. skøøøne billeder, hehe.
    virkelig fin og interessant blog, du har :-).
    kigger med nu - kig for mig, måske vi kan følges?

    kærligst

    www.camillaoe.blogspot.com

    SvarSlet

I LOVE COMMENTS