mandag den 19. marts 2012

Hvorfor får man ikke Kleenex med?

Kom hjem med røde øjne igår og synes det var skide for dårligt, at man ikke fik en pakke kleenex med når man købte billetter. Jeg var nemlig inde og se Hvidsten Gruppen igår, men mine søde veninder Stine og Frida. Og ja, den hedder Hvidsten Gruppen og ikke Hvidstens Gruppen. Det var en af de bedste film, jeg nogensinde har set! Hold da op hvor er den godt lavet og skuespillerne er supergode! Aldrig har jeg grædt så meget til en film, jeg sad virkelig og kæmpede for ikke at græde med lyd, men det viser jo også bare at filmen er rigtig god, og at de spiller rollerne overbevisende. Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at tænke på, at det var sket i virkeligheden, at der var nogen, som havde oplevet savnet, tabet og ja, det hele, hvilket også var grunden til, at jeg begyndte at græde så meget, man burde virkelig få udleveret en pakke kleenex sammen med billetter og popcorn! Men klart et biografbesøg værd! 6 ud 6 stjerner herfra!

Top 3 over film jeg har grædt mest til:
1. Hvidsten Gruppen
2. The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1
3. Peter Plys - Tigerdyrets familiefest (da jeg var 3, kan huske det som var det igår. Lille bitte mig siddende i kæmpe stort biografsæde med tårerene trillende ned ad kinderne, til sidst kom jeg op at sidde hos min mor, og jeg svor, at jeg aldrig mere skulle i biografen, et løfte jeg vist ikke rigtig har holdt)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS