torsdag den 1. marts 2012

My 2nd family

Så er slut. Det var sidste gang vi nogensinde skulle spille den forstilling.....snøft! Sæsonen er dog ikke slut endnu, heldigvis! Så jeg ser allerede mine dejlige holdkammerater på onsdag. Jeg glæder mig! Du betyder enormt meget for mig, fordi vi er så tætte som vi er, og selvom der er så stor forskel på os både alders- og personlighedsmæssigt, så er vi bare en gruppe mennesker som kan perfekt sammen! Sidder lige og tænker på, hvor heldig jeg egentlig er at have dem i mit liv, de er så, undskyld sproget, men mindre kan ikke gøre det, fucking fantastiske! De er som min anden familie! De bedste søskende et enebarn som mig kunne ønske sig! Selv vores lærer/instruktør er som en reserve mor for os. Hende kan vi altid komme til, og hun har altid masser af gode råd. Okay, jeg tror i har fattet budskabet :)

Jeg har det som om det er påskeferie, ved ikke hvorfor, tror det har noget at gøre med, at jeg ikke været i skole siden tirsdag, og at været er blevet så dejligt! Det føles som om jeg ikke har set min klasse i 30 år, men ser da nogle af dem imorgen, selvom det egentlig ikke lyster at komme i skole. Det lyster næsten aldrig, men lige imorgen føles bare ekstra slem, og vi skal ikke engang have idræt...
Ses swaggers!

Hugs, smiles & swag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS