søndag den 25. marts 2012

One year old - Happy birthday!

I LOVE MY LIFE! My little stupid life. Weekenden har været for skøn!
Mega hyggelig skolefest i fredags, med søde børnehaveklasser, 5. klasser, der bare var for mærkelige, men man undgik ikke et smil på læben, musik, snak, venner, veninder, alt var bare fedt!

Lørdag har jeg spist og spist og spist og spist og snakket og grinet og spist en smule mere. Pigeaften hos søde Kathrine med søde Linea, Sofie og Line. God mad, god film, gode snakke, gode grin, gæt og grimasser, kage, slik, popcorn, sodavand, is, chokolademousse, jordbær og HYGGE! Elsker virkelig mine piger, det er bare for dejlige!

Idag tog vi hjem, men først gik vi tur i Assentoft. Vi så får og geder, legede på mange forskellige legepladser og klatrede i et mega nice træ! Har også været ude i det gode vejr med Linea. Det er bare så dejligt at forårsvejret endelig bryder igennem! Og så slutter weekenden lige med grillmad, kunne det være meget bedre?

Ikke nok med, at jeg har haft en fantastisk weekend, så fylder le blog her 1 år idag. Den har haft utrolig mange navne gennem det sidste år. Det startede med "The Light", jeg kan ikke huske den allesammen, eller..jeg føler i hvert fald jeg har glemt et navn eller to, men i hvert fald, så har "Through my glasses", "My strange world", "Through my eyes"og "My reality" også set dagens lys, før jeg nåede frem til "Anything but ordinary". Det kommer faktisk fra et tweet jeg så på twitter, og så slog det mig bare, det der, det skal være bloggens nye navn, og sådan har det været siden. Jeg takker for, at i har fulgt med, og håber i vil følge med bloggen i hvert fald det næste års tid.

Idag er også en anden speciel dag. Om nøjagtig 3 uger sidder jeg i propfyldt bus, med larmende 8. og 10. klasser + 4 lærer. Vi har ca. kørt i en times tid på dette tidspunkt. Uhh hvor jeg glæder mig! Har ikke andet i hovedet! Kan slet ikke forestille mig, at skoleåret fortsætter efter turen! Har stadig ikke fået lavet et "Prag-indlæg", men det kommer snart - trust me! Der har været 16 grader i Prag idag, vi tjekker ret tit hvor varmt der er i forhold til her, og idag var der også 16 grader her, faktisk ret lækkert! 

Er der ikke fint dernede? Glæder mig for sindssygt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS