fredag den 2. marts 2012

Goodbye winther


Ja, i kan vel læse, så billedet siger lidt sig selv. Anyway, jeg er sygt glad for at foråret endelig er kommet! Og så lige op til en skøn weekend! Could it get any better? Weekenden står i hyggens tegn. Imorgen skal hele familien besøge min kusine i Aalborg. Jeg elsker "familiefester", det er jo ikke fester i den forstand, men det at ses med hele familien, er noget jeg ikke gør så tit, da de bor ret langt væk, så derfor bliver det godt at se dem allesammen imorgen. Imorgen aften når vi kommer hjem, tager jeg så ud til min dejlige veninde Frida og sover hos hende. Vi er alene hjemme, ingen forældre, så jeg ved vi får en pisse fed nat! Ikke at vi skal drikke os hammerlamme og invitere alle naboerne til spontan fest, men bare masser af slik og hygge og tøsesnak! Det sætter også bare lige prikken over i'et at jeg ikke skal have idræt på mandag pga. brobygning! Så ingen trælse mandagstanker søndag aften. I hører nok ikke fra mig i weekenden, så god weekend til jer, håber i skal hygge jer ligeså meget som mig, og må den være fyldt med swag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS