torsdag den 8. marts 2012

GIRLPOWER!!

8. marts, en dato, der er værd at huske, det er nemlig kvindernes internationale kampdag! Deraf overskriften. Nogle synes måske kvindernes kampdag er noget gammeldags fis, men jeg synes det er cool, og selvom vi har fået mere ligestilling mellem kønnene, så mangler vi stadig en masser, og jeg tror altid vi kvinder kan finde noget at kæmpe for, fx. for kvinder i andre lande, som ikke har det ligeså godt som os. Jeg har fundet nogle sjove billeder, som har noget med kvinder at gøre.




Tror også jeg snart laver et indlæg om sko, glæd jer, det bliver anything but ordianry! 
Jeg er i brobygning på Paderup Gymnasium, hvilket er så meget mig, og meget bedre end HF, jeg fortæller om det en anden dag. Jeg har også et andet indlæg i tankerne, men det tror jeg, vi venter med til imorgen. 

Smiles, swag & lots of GIRLPOWER!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS