lørdag den 14. april 2012

10 lines #1


10 lines

Jeg er Bolette C. og jeg...har noget nær verdens bedste liv lige nu! Og jeg skal til Prag med verdens dejligste 8. klasse imorgen aften!

Jeg plejede at tro, at...alt, hvad der var moderne var nice 

Men i virkeligheden...synes jeg, at der er flere gamle ting, der er "nicere"

Jeg slukker altid for radioen når...der kommer nyheder, de snakker om sport, eller der er alt for mange reklamer (Radio ABC Randers)

Den fedeste by i verden er...i hvert fald ikke Randers!

I enhver kvindes gardarobe bør man kunne finde...en meget stor, meget oversize forvasket T-shirt til at sove i

Jeg rejser ingen steder uden...pas! Det gør ligesom det hele meget nemmere. Og min iPhone fyldt op med musik!

Med tiden er jeg faktisk blevet lidt træt af...Cocio Light, det er jo bare noget tyndt wannabe-rigtig-Cocio-pjask! 

Jeg kommer nok aldrig til...springe ud med faldskærm......Eller bestige Mount Everest eller noget andet bjerg, som ikke er Himmelbjerget

I den perfekte verden...ville alting være uperfekt, og alle ville kede sig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS