fredag den 13. april 2012

Piller på min pakkeliste

I overmorgen. Det føles så godt at kunne sige i overmorgen, når jeg tænker på turen til Prag!!
Gik syg hjem fra skole, en time før vi havde fri idag. Kvalme kan rende mig et sted hvor solen ikke skinner! Nu SKAL jeg bare blive fit for fight til på søndag! Men det tror jeg også jeg bliver, har det allerede bedre, og jeg har fundet ud af, at nogle piller vi har hjælper på min kvalme, så det er jo godt. Jeg ved ikke, hvorfor jeg får kvalme så tit, får det næsten hver aften, min mor vil gerne have mig til lægen, men det bliver jo så først efter Prag, så jeg skal bare freaking dopes med piller, så jeg holder mig på toppen! Så jeg tror klart at piller står øverst på min pakkeliste! Weekenden bliver laaaaaaaaang, det ved jeg allerede, kan slet ikke holde den sidste ventetid ud! Imorgen skal min mor og jeg ud og købe de sidste småting ind, og søndag skal jeg pakke, det var så hvad jeg havde af planer inden vi er off to Prague!
Tror jeg vil prøve at lave noget 10 lines her på bloggen imorgen, og så får i noget All you need to know about me søndag, så i har en masse læsestof mens jeg er far far away!
God weekend til jer derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

I LOVE COMMENTS